Reklamace

Co je třeba mít připravené když chcete reklamovat?

1. Zápis o škodě, pokud se jedná o poškození zásilky;

2. fotodokumentaci, na níž bychom viděli každý celý balík (štítek, obal, výplňový materiál, zboží atp.), zejména poškozená místa;

3. dokument, z něhož bychom poznali, co bylo obsahem zásilky (např. dodací list, prodejní faktura , případně podepsané čestné prohlášení) s vyznačením poškozených položek a počtu poškozených kusů;

4. dokument, který by uváděl náklady na znovu-pořízení poškozeného zboží (např. pořizovací faktura od Vašeho dodavatele tohoto zboží, kalkulace;

5. výrobních nákladů, čestné prohlášení o pořizovací/výrobní ceně atp.), popř. náklady na jeho opravu, nebo vyčíslení slevy z prodejní ceny;

6. šlo-li zboží do/ze servisu, doklad o tom, proč byla nutná jeho oprava.

Tento text prosim doplnit nad box Vase jmeno.

Prosíme, vyplňte tento reklamační formulář a my Vás budeme kontaktovat